Nowości

 
Attachments:
Access this URL (attachments/article/59/FundacjaCarita_logo.jpg)logo[ ]787 kB
wieslawa_adamiec

Wiesława Adamiec
Prezes Fundacji Carita – Żyć ze Szpiczakiem
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Prezes Fundacji Carita – Żyć ze Szpiczakiem. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, Wydział Nauk Humanistyczno –Pedagogicznych. Studia podyplomowe o specjalności doradztwo i pomoc psychologiczna oraz  zaburzenia osobowości –etiologia, diagnoza, terapia. Prowadzi gabinet terapeutyczny. Mężatka, matka dorosłego syna. Miłośniczka zwierząt i górskich wędrówek. Lubi dobrą książkę, słucha Leonarda Cohena,  Aloszy Awdiejewa i Tiny Turner. Mieszkanka Kowar.

 

Emilia Demczur

Wiceprezes Fundacji

Stanowisko wiceprezesa pełni od września 2015 roku. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego, Zarządzania i Inżynierii Produkcji, ze specjalnością chemiczną. Pracuje w dziale badawczo-rozwojowym w działającej globalnie firmie przemysłowej. Od wielu lat chętnie angażująca się w działalność w różnych organizacjach pozarządowych, rozwijąjąc przy tym kompetencje miękkie. Certyfikowany trener z doświadczeniem w prowadzeniu prezentacji publicznych i szkoleń. Uwielbie podróżowanie i poznawanie nowych kultur. Jej pasją jest sztuka - rysowanie lub malowanie w akompaniamencie dobrej muzyki to dla niej idealny sposób na relaks! Pochodzi z Kowar, obecnie mieszka we Wrocławiu.

 

Irena  Borczyk

Członek Zarządu Fundacji

Absolwentka Akademii Medycznej we Wroclawiu, Wydziału Farmacji. Pracuje jako kierownik apteki. Mieszkanka Jeleniej Góry, lubiąca piesze wędrówki po Karkonoszach. Uwielbia zwierzęta, ogród i dobrą ksiażkę. Jej pasja to brydż.

Mariola Grabarczyk
Pełnomocnik Fundacji
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Od samego początku wspiera działania Fundacji. Urodziła się w Bogatyni, mężatka, ma dwoje dzieci. Mieszka w Luboniu koło Poznania. Wolny czas przeznacza na uprawianie sportów (narty, pływanie, kajakarstwo). Uwielbia również podróże. Ukończyła Studium Ogrodnictwa w Poznaniu, obecnie nadal pielęgnuje pasję wkładając dużo pracy w swój ogród. Jest wieczną optymistką, stara się urzeczywistnić każde swoje marzenie.

katarzyna-okruch-jaloszynska

Katarzyna Okruch
Członek Zarządu Fundacji

Członek Zarządu Fundacji Carita. Ukończyła Finanse i Rachunkowość. Pracowała jako urzędnik administracji państwowej. Mama dwóch wspaniałych synów w wieku szkolnym. Lubi podróże, jazdę samochodem. Jej pasja to muzyka i taniec. Otwarta, konsekwentna w działaniach, doskonały organizator. Mieszkanka Skierniewic.

 

 

Do kompetencji Zarządu należą:

  • wytyczanie głównych kierunków działania Fundacji,
  • zatwierdzanie programów działania Fundacji,
  • zatwierdzanie rocznych planów działania Fundacji,
  • zajmowanie stanowiska w sprawach przedłożonych przez Zarząd, w tym projektu zmian statutu,
  • ustalanie kierunkowych wytycznych dla Zarządu co do sposobu rozdziału zgromadzonych śródków.

 

Zarząd Fundacji jest powoływany na okres 3 lat przez Zgromadzenie Fundatorów i kieruje działalnością Fundacji oraz reprezentuje ją na zewnątrz. Posiedzenia Zarządu odbywają się w miarę potrzeb nie rzadziej jednak niż cztery razy w roku.

Działania Zarządu:

  • opracowuje roczne i wieloletnie plany działania Fundacji,
  • kieruje bieżącą działalnością Fundacji, odpowiada za realizację jej celów statutowych oraz wyniki działalności,
  • reprezentuje Fundację na zewnątrz,
  • sporządza sprawozdania z działalności Fundacji,
  • sprawuje zarząd jej majątkiem,
  • przyjmuje subwencje, darowizny, spadki i zapisy,
  • ustala wielkość zatrudnienia i wysokość środków na wynagrodzenia dla pracowników Fundacji,
  • podejmuje decyzje o przystąpieniu do Fundacji.

 

Nazwa Data rozpoczęcia Data zakończenia Miasto Państwo
52nd ASH Annual Meeting and Exposition 04.12.10 07.12.10 Orlando, Filadelfia USA
Lymphoma & Myeloma 2010: An International Congress on Hematologic Malignancies 21.10.10 - Nowy York USA
35th ESMO Congress 08.12.10 12.12.10 Milan Hiszpania
14th Annual International Congress on Hematologic Malignancies 17.02.11 20.02.11 Whistler Kanada
37 th Annual Meeting of the European Group for Blood and Marrow Transplantation 03.04.11 06.04.11 Paryż Francja
British Society for Haematology 51st Annual Scientific Meeting 04.04.11 06.04.11 Brighton Wielka Brytania
16th Congress of the European Hematology Association 09.06.11 12.06.11 Londyn Wielka Brytania
Asco Annual Meeting 2011 03.06.11 07.06.11 Chicago USA
X Spotkanie Po ASCo 2011 01.07.11 02.07.11 Gdańsk Polska
16th ECCO-36th ESMO Multidisciplinary Cancer Congress 23.09.11 27.09.11 Sztokholm Szwecja
Lymphoma & Myeloma 2011: An International Congress on Hematologic Malignancies 15.10.11 - Nowy York USA
British Society for Haematology 52nd Annual Scientific Meeting 16.04.12 18.04.12 Glasgow Wielka Brytania
17th Congress of the European Hematology Association 14.06.12 17.06.12 Helsinki Finladia
22nd Meeting of the European Association for Cancer Research 07.07.12 10.07.12 Barcelona Hiszpania
Attachments:
Download this file (Statut_fundacji.pdf)Statut Fundacji[ ]116 kB

Głównymi władzami Fundacji są Zgromadzenie Fundatorów i Zarząd Fundacji.

W skład Zgromadzenia Fundatorów wchodzą: Wiesława Adamiec, Ryszard Borczyk, Sławomir Chrobot oraz Katarzyna Jałoszyńska.

 Zgromadzenie Fundatorów wybiera ze swojego grona Przewodniczącego Zgromadzenia Fundacji, który kieruje pracami Zgromadzenia Fundatorów, reprezentuje je na zewnątrz oraz zwołuje i przewodniczy zebraniom Zgromadzenia.

Do kompetencji Zgromadzenia Fundatorów należą:

  • wytyczanie głównych kierunków działania Fundacji,
  • zatwierdzanie programów działania Fundacji,
  • zatwierdzanie rocznych planów działania Fundacji,
  • zajmowanie stanowiska w sprawach przedłożonych przez Zarząd, w tym projektu zmian statutu,
  • ustalanie kierunkowych wytycznych dla Zarządu co do sposobu rozdziału zgromadzonych śródków.

 

Zarząd Fundacji, składa się z dwóch do siedmiu osób w tym z dwóch fundatorów, których obecność w składzie Zarządu jest obligatoryjna. Zarząd jest powoływany na okres 3 lat przez Zgromadzenie Fundatorów i kieruje działalnością Fundacji oraz reprezentuje ją na zewnątrz. Posiedzenia Zarządu odbywają się w miarę potrzeb nie rzadziej jednak niż cztery razy w roku.

Działania Zarządu:

  • opracowuje roczne i wieloletnie plany działania Fundacji,
  • kieruje bieżącą działalnością Fundacji, odpowiada za realizację jej celów statutowych oraz wyniki działalności,
  • reprezentuje Fundację na zewnątrz,
  • sporządza sprawozdania z działalności Fundacji,
  • sprawuje zarząd jej majątkiem,
  • przyjmuje subwencje, darowizny, spadki i zapisy,
  • ustala wielkość zatrudnienia i wysokość środków na wynagrodzenia dla pracowników Fundacji,
  • podejmuje decyzje o przystąpieniu do Fundacji.
© Copyright 2011 Fundacja Carita - Żyć ze Szpiczakiem!