W Gazecie Farmaceutycznej pojawił się artykuł dotyczący kampanii „Rozmowy o czasie”. Celem kampanii „Rozmowy o czasie" jest wywołanie publicznej dyskusji na temat standardów i dostępności do leczenia osób starszych chorych na nowotwory układu krwiotwórczego i limfatycznego. Drugie w kampanii śniadanie prasowe poświęcone było zachorowalności na szpiczaka mnogiego. W wypowiedzi dla „GF" dr Janusz Meder powiedział: „Bardzo byśmy chcieli pozyskać dla naszej kampanii także farmaceutów. Farmaceuta, szczególnie w małych miejscowościach, jest często pierwszym powiernikiem pacjenta, dobrze wie, kto i jak często kupuje środki przeciwbólowe. A to może być ważny sygnał, wskazujący, że trzeba się poddać badaniom diagnostycznym.”
Gazeta Farmaceutyczna, „Trudne diagnozy”
- Szczegóły
Aktualności
- ONKOCAFE – O RAKU PRZY KAWIE: 18.03.2018 2018-03-20 17:06:54
- Poradnik Hematologia do pobrania 2018-03-06 15:25:39
- Krajowy Kongres dla Pacjentów ze Szpiczakiem Plazmocytowym 2018-02-09 07:47:32